dinsdag 23 augustus 2011

Nieuw gips en dierenarts perikelen.

Vandaag weer een druk dagje gehad. Eerst ben ik met Ginny en Hermie naar de dierenarts geweest. Ze moesten voor de jaarlijkse enting en controle. En aangezien we volgende week gaan verhuizen zie ook grote-verhuizing.blogspot.com wilde ik ze gelijk laten chippen. Dus hup beestjes in de mandjes en naar de dierenarts. Daar heeft ze eerst Hermie nagekeken, die ziet er goed uit. Heeft mooie glanzende vacht. Hermie heeft toen een prik gekregen. Daarna moest de dierenarts met een dikke naald de chip inbrengen bij Hermie. En zij vond het niet zo leuk maar ze bleef netjes zitten. Hermie ziet er gezond en goed uit aldus de dierenarts. Nou kijk dat scheelt weer. Toen was Ginny aan de beurt. Die heeft ook een controle gehad. Zij heeft ook een mooie glanzende vacht en oogt ook gezond. Ze lijkt wel wat last van stress te hebben zei de dierenarts. Maar ja dat is logisch met een dubbele verhuizing in 3 maanden tijd. Eerst van het huisje van de baas naar dordrecht en dan een grote verhuizing meemaken straks. Maar de stress zal wel weer goed komen zegt de dierenarts. Toen moest Ginny ook twee prikken. Maar Ginny houdt niet van vreemde handen. Alleen die van mij vind ze prettig de rest van de mensen moeten van haar afblijven. Nou de prik van de enting ging wel. Maar toen moest ze nog de dikke naald van de chipprik krijgen. Dat ging wat moeilijker ze stribbelde nogal tegen. Maar goed ik hield haar koppie vast en mamma en de dierenarts de rest en toen ging het wel. Maar ook Ginny heeft nu net als Hermie een chip in haar lijf net zo groot als een rijstkorrel. Dus mochten ze straks weglopen in Appelscha en gevonden worden door andere dan weten ze bij wie ze hoort. Nu zal dat weglopen wel meevallen aangezien ze ook op vakantie mee zijn geweest vorig jaar en dat ging ook prima. Dus daar ben ik niet zo bang voor.

Toen hebben we de beestjes thuisgebracht en zelf nog even een bakkie gedronken en toen zijn mijn moeder en ik naar het ziekenhuis in Woerden gereden. Deze keer kreeg ik alleen gipswissel. Aangezien ik pas 16 september terug hoeft te komen bij de arts mocht ik nu extra wisselen. Kan je huid even weer schoongemaakt worden. Nou het rose met blauwe gips ging eraf. En mijn voet ziet eruit zeg niet normaal meer. Allemaal stukjes vel en stukjes eelt zitten erop mijn voet. En het meeste is nog rose van de operatie. Ook mijn been ziet er raar uit. Ze hebben bij de operatie met een zwarte merkstift aangegeven welk been ze moesten hebben, nou dat zwarte zit er nog steeds op. Maar ja dat komt wel weer goed. En toen mocht er nieuw gips om heen. En Ma wilde graag Paars gips. Maar helaas de gipsmeester had geen Paars gips, dat is wel even balen natuurlijk. Maar goed fel Geel is ook wel mooi vond ik. Dus nu zit er mooi geel gips omheen. Dit gips moet blijven zitten tot 16 september dan mag dat er weer af. En dan ga ik vanuit onze nieuwe huis in Appelscha naar het ziekenhuis in Woerden. Hieronder weer een foto van mijn nieuwe gipsen been. Tot de volgende keer zal ik maar zeggen.

2 opmerkingen:

  1. Nou zeg! Heeft ie niet eens paars gips voor je achter gehouden... sjonge jonge jonge...
    Maar felgeel is ook mooi, dat ben ik zeker met je eens.
    En gelukkig schijnt het niet door zodat we dat vieze been zien!
    En nu maar hopen dat op 16 september het gips eraf mag en dan zullen we dat vieze been wel even schrobben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mmmmmmmmmmm, sexy mooi gipsvoetje je teentjes zien er schattig uit xxx ik ben een fan xxx.

    BeantwoordenVerwijderen